Питання оплати
Коли після оплати включається інтернет?

Після зарахування платежу на особовий рахунок абонента, доступ до Інтернет автоматично вмикається протягом години.

Питання. Я сплатив у банку по квитанції за інтернет ще вчора/позавчора, а інтернету так і немає, та й грошей теж.

Відповідь. Платежі за квитанцією проходять у середньому протягом 3 банківських днів. На цей час Ви можете включити кредит довіри на 3 дні (активувати можна через «Особистий кабінет»).

Прослухати баланс використовуючи голосове меню IVR

Шановні абоненти, у Вас є можливість прослуховувати стан балансу за допомогою голосового меню IVR.

Для того щоб отримати необхідну інформацію, Вам необхідно :

  • зателефонувати на контактні номери контакт центру;
  • в головному меню IVR вибрати пункт 2 «Перевірити стан балансу»;
  • після проведених дій, автовідповідач повідомить Вам стан балансу за Вашим договором на даний момент.

 

* Користування сервісом IVR можливо з телефонних апаратів які працюють в тональному режимі набору.

Нарахування абонентської плати

Оплата послуг

Кожен абонент компанії «О3» має свій особистий рахунок. При підключенні Вам необхідно внести суму в розмірі однієї абонентської плати згідно Вашого тарифного плану і вартість підключення. За перший місяць користування послугою Інтернет із рахунку зніметься сума, пропорційна кількості днів у поточному місяці, а залишок переводиться на наступний місяць.

Наприклад:

Ви 11 січня 2013 підключилися на тарифний план.

Україна

Світ

  Абон. плата

За підключення

до 100 Мбіт/с

до 20 Мбіт/с

65 грн.

1 грн.


За умовами підключення, Ви зобов'язані поповнити свій абонентський рахунок на суму однієї абонентської плати плюс 1 грн. за підключення – тобто:

65 грн + 1 грн = 66 грн.

З моменту підключення з Вашого рахунку зніметься абонентська плата за період часу з 11.01.13 по 31.01.13, тобто за 21 день, що становитиме:

66 / 31 = 2,13 грн.

2,13 * 21 = 44,73 грн.

На лютий місяць залишиться ще 21,27 грн. на абонентському рахунку.

Далі, кожного 1-го числа з Вашого особистого рахунку знімається сума у розмірі однієї абонентської плати, згідно Вашого тарифного плану.

Послуга Інтернет надається за умови передоплати, тому абонентську плату на наступний місяць необхідно оплачувати в поточному місяці. Рекомендуємо проводити оплату до 25 числа поточного місяця.

Якщо на 1 число на Вашому особистому рахунку сума авансу менше Вашої абонентської плати (негативний баланс), доступ до Інтернету блокується до моменту поповнення рахунку на необхідну суму. Доступ до Особистого кабінету і сайту нашої компанії надається незалежно від стану Вашої рахунку. Щоб відновити роботу інтернет також можна активувати кредит довіри (від 5-ти днів відновлюється робота послуги інтернет). Активувати можна через Особистий кабінет, інтернет запрацює через годину після активації.

Як контролювати свій рахунок?

Ви можете контролювати поточний стан Вашого рахунку через свій Особистий кабінет, або ж прослухавши його в голосовому меню сервісу IVR (після вибору мови для прослуховування голосового меню сервісу IVR, потрібно вибрати пункт 2 -> підпункт 1).

Поповнення рахунку

Коли і на яку суму поповнювати рахунок?

Для активації послуги Вам необхідно внести на свій рахунок суму у розмірі абонентської плати, згідно Вашого тарифного плану. Надалі Ви можете поповнювати свій рахунок на будь-яку суму в будь-який час. Важливо, щоб 1-го числа місяця на Вашому рахунку був позитивний баланс, не менший за повну абонентську плату, згідно Вашого поточного тарифного плану. Якщо після зняття абонентської плати на Вашому рахунку нуль, Ви можете користуватися послугою протягом місяця у рамках обсягу послуг, які містить у собі Ваш тарифний план.

Як поповнити рахунок?

Ви можете поповнити свій рахунок:

Через термінали: Easypay, City24, 

Через відділення будь-якого банку, попередньо скачавши та роздрукувавши з нашого сайту квитанцію на оплату послуг «Квитанція для безготівкової оплати ТОВ ФРІНЕТ».

Оплата проводитися через:

  • Easypay

  • City24

  • Tachcard

  • VISA MasterCard

  • Portmone

  • Приват24

  • За допомогою сервісу іРау.ua

Більш детальну інформацію щодо способів оплати та розміщення платіжних терміналів  можна дізнатися на офіційному сайті нашої компанії.

Для поповнення рахунку через термінал, Вам необхідно знати тільки Ваш номер договору.

Що таке кредит довіри?

В рамках Програми лояльності, абонентам надається послуга Кредит довіри, вона дає Вам можливість користуватися послугою Інтернет при негативному балансі на рахунку. З моменту активації «Кредиту довіри», послуга Інтернет відновитися протягом години. Кредит довіри діє від 5-х календарних днів (в залежності від стажу) з моменту активації, до 10 днів. 

Якщо протягом даних 5-10 календарних днів Ви не погасите заборгованість, відбудеться повторне відключення Інтернет з неможливістю надалі використовувати цю послугу кредиту довіри.

Якщо протягом даних 5-10 днів Ви погасите Вашу заборгованість, послуга «Кредит довіри» буде доступна Вам в подальшому.

Вартість повторної активації кредиту довіри становить 30 грн., в разі, якщо він у Вас був відключений.

Самостійно активувати послугу Кредит можливо одним зі способів:

1. Через Особистий кабінет (в розділі «Послуги» обрати підрозділ «Кредит довіри»);

2. Через бот-канал в своєму додатку: Telegram або Facebook Messenger;

3. Через віджет на сайті www.o3.ua «Помічник FREENET»;

4. Через мобільний Android додаток «Мій ФРІНЕТ».

Сплатив не на той договір, що робити?

Якщо Ви сплатили не на той договір, Вам необхідно звернутися до абонентського відділу по е-mail: abon_otdel@o3.ua .